سلام مامانا شما میان وعده عصرانه چیا میخورید؟

۷ پاسخ

من که میوه میخورم ، بعضی موقع ها آش میخورم

میوه بیشتر اوقات

گاهی شیر، میوه بیشتر
بعضی وقتا هم بادوم

مامانای گل
💥ست های بافتمون به مدت یک هفته آف خوردن💥
❌️ست عروسک،جغجغه، بند پستونک فقط و فقط ۱۲۰۰ ت❌️
✅️جهت دیدن نمونه کارام میتونید به قسمت سوالات حساب کاربریم مراجعه کنید
✅️ثبت سفارش از طریق قسمت گفتگو‌ و روبیکا به آیدی@T_pkrvn

میوه یا شیرخرما با اجیل میکس

میوه شیر و خرما کیک خانگی آجیل چهارمغز خام مویز

میوه ...لقمه ..گردو...شیر ....من کلا اشتها ندارم بزور میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی