من که میوه میخورم ، بعضی موقع ها آش میخورم
میوه بیشتر اوقات
گاهی شیر، میوه بیشتر
بعضی وقتا هم بادوم
مامانای گل
💥ست های بافتمون به مدت یک هفته آف خوردن💥
❌️ست عروسک،جغجغه، بند پستونک فقط و فقط ۱۲۰۰ ت❌️
✅️جهت دیدن نمونه کارام میتونید به قسمت سوالات حساب کاربریم مراجعه کنید
✅️ثبت سفارش از طریق قسمت گفتگو و روبیکا به آیدی@T_pkrvn
میوه یا شیرخرما با اجیل میکس
میوه شیر و خرما کیک خانگی آجیل چهارمغز خام مویز
میوه ...لقمه ..گردو...شیر ....من کلا اشتها ندارم بزور میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.