۳ پاسخ

اره بالاس. منم بالا بود دکتر برام متفورمین شروع کرده۰
ازمایش ببر پیش متخصصت

گلم جای نگرانی نیست ولی قندت بالاست اگر مراعات نکنی مجبوری انسولین بزنی

خیلی بالاس ۲۱۰ رعایت کن

سوال های مرتبط

مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری