دوستانی ک 13 هفته دارید قند ناشتاتون چنده؟؟؟

۴ پاسخ

برای من ۸۷ بود.

85 بود من

من هنوز دکترم ننوشه

نگرفتم ، کجا باید گرفت

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستاودوقلوها🧿 مامان رستاودوقلوها🧿 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری