۲ پاسخ

بگو بهت انسولین بده دختر هررررچی دوس داری بخور ولکن رژیمو
من سر جفت بچه هام قندم بالا بود فقط انسولین کنترل میکرد اونم لب مرز
منم همههه چی میخوردم توحاملگی دست خود ادم نیست ک

برو دکتر تغذیه راهنماییت میکنه خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری