۵ پاسخ

آره واسه منم ۲۳ هفته نوشته

دکتر منم تو ۲۳ نوشته

۲۴ تا ۲۸ هفته فک کنم

من تازه آزمایشات چکاب بارداری دادم فردا میرم جوابشو بگیرم.بازم باید آزمایش گلوکزو بدم ۲۴هفته یا ن دگ نیاز نیس ؟

منم هفته پیش آزمایش دادم ۲۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان دخترم 🦋 مامان دخترم 🦋 ۶ ماهگی
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی