مامانایی ک وزن نینیشون خوب بود چی خوردین برای وزنگیری؟

۵ پاسخ

سیب زمینی خیلی خوردم با تخم مرغ و مغزی جات

ژن خیلی موثره بعد تغذیه ، مثل حبوبات ، مغزیجات ، گوشت قرمز و ...

من هنوز نرفتم برای وزن اما تخم مرغ عدسی حبوبات شیر خیلی میخورم

خداکنه برم برای وزنش بگن خوبه
راسته ماست پروبیوتیک بچه رو چاق میکنه؟

من امروز رفتم وزنش بالا بود چیز خاصی هم نخوردم 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🥰 مامان پرنسس کوچولو 🥰 ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی