بچه ها انقباض برای بچه خطر ناکه ؟؟؟



#فرزندپروری

۳ پاسخ

نه خطرناک نیس رحم داره آماده میشه برای زایمان اتفاقا با این انقباضا بچه هم میفهمه وقت بیرون اومدنه برای همین میگن طبیعی بهتره چون بچه با انقباضا متوجه قراره بیاد بیرون ولی سزارین میبینی یهو بچه رو میکشن بیرون شوکه میشه یهو😂

اگ شدید باشه باید بستری شی چون علایم زایمانه

من از ۳۴ هفته انقباض داشتم و هه زایشگاه بستریم کردن

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان پسر مامانش🩵🫀 مامان پسر مامانش🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان قشنگم مامان ارغوان قشنگم ۴ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی