۲ پاسخ

من واسه بچه اولم سالاد الویه گذاشتم کنار آش ومخلفات

من آش،آلوئه و کشک بادمجان، واسه ناهار البته،شامم خورشتی چیزی اگه کسی موند

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی
مامان طنین🍓🍫 مامان طنین🍓🍫 ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی