بچه ها هوس زیتون کردم ضررع؟

۸ پاسخ

منم خیلی خوردم

بخور مفیده بچه رو هم خوشکل میکنه

کلا هرچیزی در حد هوس کردن بخوری مضر نیست هرچیزی هم زیادیش مضره

خیلی خوبه اتفاقا منم میخورم

نه من میخورم دوس دارم

من که تا دلت بخواد دارم میخورم😅

نه خوبم هست اگه یبوست داشته باشیم مفیده

نه عشقم خیلی هم مفیده

سوال های مرتبط

مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری