۶ پاسخ

من ۲۸ هفته رفتم

من الان هفته ی بیست و یکم دکترم بهم گفته بیست و نهم برم مطبش تقریبا تو بیست و چهار هفتگی ازمایشم برام ننوشته هنوز فک کنم خیلی زوده برا قند مگر اینکه مشکلی باشه بخواد زودتر چک کنه

من ۲۴هفته و دو روز رفتم

دکتر به من گفت ۲۵ هفته

اصلش ۲۴ تا ۲۸ هست عزیزم و بهترین تایم ۲۵ هفته امااگه دکترت گفته زودتر بری برو

ازمایش قند از ۲۴ تا ۲۸ هفتگیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 
🥰 مامان فندق 🥰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق۲ مامان فندق۲ هفته سی‌وهشتم بارداری