سلام بجز مطب پزشک کجا میتونم بخیه م بکشم؟

۶ پاسخ

مگ باید کشیده بشه
خودشون نمیوفتن ؟؟
بخیه طبیعی یا سزارین ؟؟

من ک همسرجان کشید برام🤭

من رفتم درمانگاه کشیدم

بیمارستان

درمانگاه

بیمارستانی که زایمان کردید هم‌ میتونید

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی