وای من هرشب این موقع معدم نفخ میکنه باید چ کنم

۸ پاسخ

من شربت آلومنیوم جی میخورم

دیگ گفتم بزا بعد۳ماه

قبلا خوب بودما الان اصلا نمتونم

واااای برامنم

🤣🤣🤣🤣

مو لای درزش نمیره

باید رها کنی😂

رها کن عزیزم رها😂
من که بغضی شبا از درد بیدار میشدم
العان خداروشکر خیلی کمتر شده

سوال های مرتبط

مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 مامان شکوفه گیلاسم🍒🤱🏻 هفته هشتم بارداری
مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان میوهٔ بهشتی مامان میوهٔ بهشتی هفته سی‌ودوم بارداری