دندون دردم
چی بخورم

۳ پاسخ

عزيزم فقط استامینوفن ساده مجازه
اگه میخک داری بزار روش میگن خوبه
اگه التهاب لثه هم داری آب نمک خوبه
اگه دردش غیرقابل تحمل شده حتما دکتر برو

نشاسته با آب قاطی کن مثل خمیر شد بذار روی دندونت

پوست انار بزار روی لثه ات خیلی تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان ŇĮĹÃ مامان ŇĮĹÃ ۵ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۵ ماهگی
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی