سلام خانوما پسته روزی چقد مجازه بخوریم

۸ پاسخ

منم بادوم هندی و بادوم درختی و پسته و صبحا هم باصبحونه گردو میخورم فک نمیکنم ضرر داشته باشه اما پسته ی خام من شنیدم واسه ماههای اول برای جلوگیری از سقط میخورن و خیلی خوبه



فک کنم بیشتر از ۷دونه پسته .حالا نی نی هم داریم بیشتر از ۱۰تا دیگه خاصیتی نداره بیشترش تبدیل به ......میشه و بیفایده است

بستگی به جیبت داره😂

هرچقد دوس داری بخور

من روزی ۸ تا پسته ۸ تا بادوم ۲تا گردو میخورم

وای من خیلی از اجیل بدم میاد ولی
محبوریم بخوریم😑😑

من پسته تر دوسدارم اون بهتره یا خشک؟

من فکر کنم بالا یک کیلو خوردم از اول بارداری تا الان🤔

هر چقد کرمته بخور بد نیست😂

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان طاهاوپارسا😘 مامان طاهاوپارسا😘 ۹ ماهگی
مامان نیلا🫀 مامان نیلا🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری