تا کی باید عارق بچه رو بگیریم؟🤕

۶ پاسخ

تا ۴یا ۶ ماهگی
تا زمانی ک خود بچه بتونه بعداز شیرخوردن آروغ بزنه

والا دختر من الان رفلاکس داره مامانم میگه تا وقتی بهش شیر میدادی و میخوابوندیش باید عارق ش رو هم می‌گرفتی چون نگرفتی الان رفلاکس داره

من همچنان میگیرم میترسم دل درد شه

تا وقتی که بالا نیاره ،۳,۴ماهگی فکر کنم

تا ۲ ۳ ماهگی

ما تا ۴۰ روزگی میگیریم

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ ماهگی
مامان 💙نیکان💙‌ مامان 💙نیکان💙‌ ۵ ماهگی