۴ پاسخ

منم پهلوم درد میگیره و ول میکنه

اره طبیعیه تا هفته ۸ درد پریودی داری ولی اگ شدید بود و غیر قابل تحمل و لکه بینی داشتی خطرناکه

اگه شدید نباشه و همراه با لکه بینی نباشه طبیعیه

اره عزیزم طبیعیه
اگه شدتش خیلی زیاده حتما برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته بیست‌وهشتم بارداری