۶ پاسخ

هر چیزی باید سر جای خودش باشه
ابن کلاس ها برا تابستون خوبه
پیش دبستان بحثش جداس
غیر از آموزشهای ک میبنن بچه باید نشستن سر کلاس مداد دست گرفتن نظم و صب بیدار شدن را یاد بگیره
و این برای کلاس اولشون خیلی خوبه

اون حتما نیمه دومه ک پیش دو گذاشته نیمه دوم ۹۸

منم پیش ثبت نام کردم واسه کلاسهای فوق العاده پرسیدم‌گفت زبان توی این تدریس نمیشه، حالا پسرم‌کوچیک بود چون خواهرم مدرس هست یه ترم رفت دوست داشت ولی همرو یادش رفته

زبان تو این سن واقعا زود واسه بچه،اتفاقا مار خوبی کردی بچت کلاس اول با توانایی بیشتری وارد میشه ،من خودم شخصا دخترم بره کلاس پیش بعد بهار تازه میفرستمش کلاسهای متفرقه مثل موسیقی و ...چون حداقل تا حدودی الفبا رو بهشون آموزش میدن اونوقت با توانایی بیشتر یاد میگیرن

منم ثبت نام کردم پیش دو هردوشونو

نه اون تا کلاس جفتشم به درد نمیخوره فقط برای تابستون خوبه ،
پیش دبستانی انقد مزایا داره که بخوام بگم برات اینجا جا نمیشه ، عریزم بالاخره سخته هرروز صبح بچه رو بیدار کنی سر یه ساعت ببری بیاری دیگه بعضی ها برای اروم کردن وجدان خودشون هفته ای دو جلسه کلاس میبرن

سوال های مرتبط

مامان ✨️🧸radvin🧸✨️ مامان ✨️🧸radvin🧸✨️ ۵ سالگی
مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی