سلام پستانک میوه خوری استفاده میکنید؟

۶ پاسخ

آره خیلی خوب بود برا دخترم از پنج ماه و نیم همه چی توش میدادم میخورد حتی سیب زمینی و تخم مرغ، دیگه الان بیشتر خودش میخوره میوه رو

نه بی استفاده است

نه.

نه والا

اوایل چرا . الان نه

بله استفاده میکنم برا بچه ای که میخوره خیلی خوبه پسرمن هیچی نمخوره باز هر چی دستم میاد میریزم تو اون یک ذره شاید بخوره دیشب کته ریختم توش امروز سرلاک🤕

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی