۳ پاسخ

زایمانت طبیعی با اپیدورال بود
چقد بود هزینه امپول ؟کامل درد نداشتی؟

طبیعی خوبه

ديگه زايمان كردي تموم شد. جفتشون مثل همن، بدي و خوبيشون مثل همه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی