۵ پاسخ

برا من خیلی راحت بود هیچ دردی نکشیدم

ارهههه خیلی وحشتناکهههههه

درد داره ولی قابله تحمله من درد داشتم چون گفت چقدر خشکی با ژل به زور دستش رفت تو😅

منم باید ۳۷هفته برم.چطوریه؟

چه جوریه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۳ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان آوا مامان آوا روزهای ابتدایی تولد