خانما خربزه نخورم؟😢

۳ پاسخ

کم بخور هم نفخ داره هم ممکنه حساسیت بیاره

من خوردم

نفخ داره
منم دلم میخواد ولی نخوردم

سوال های مرتبط

مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان گندم خانوم 💕 مامان گندم خانوم 💕 ۹ ماهگی