تو سه ماه اول چه غذاهایی خوردین یا میخورین؟

۵ پاسخ

وااای خداروشکر گذشت
هیچی نمیخوردم هنوزم تقریبا با بی میلی میخورم

شاید باورت نشه دیشب ی نون بربری رو کامل خوردم چند دقیقه بعدش شدیدا گشنم شد غذا هم داشتیم ولی نگاش میکردم حالم بد میشد

یه نام خدا از حسرت آب خوردن دارم میمیرم چه برسه ب غذا😅🤦‍♀️

انقدر دفعات بالا اوردنم بالا بوده که یادم نیست
بیشتر برنج شفته و ماست پروبیوتیک

همه چی میخورم 😂

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان شاه پسر🫄 مامان مامان شاه پسر🫄 هفته نوزدهم بارداری