سلام خانما تو باردار تن ماهی کسی میخوره؟

۲۰ پاسخ

به اندازه بخور اشکال نداره

سلام.نخورید بهتره

سلام عزیزم تن ماهی برای خانم باردار خوب نیست بخاطر جیوه که داره مصرف نکن گلم

منم ی ۲باری خوردم فک نکنم با یکی دوبار اونم ب اندازه مشکلی پیش بیاد

من 😅🥺

نه نخوردم

من با برنج میخورم چند وقت یکبار

من هفته ای دوسه بارمیخورم خیلی دوس دارم سر همه بچهام میخورم

من چند باری خوردم

من با برنج خوردم یکی دوبار

سه بار خوردم اخه هوس میکنم وازماهی هم متنفرم فقط کنسرو شو میخورم

من تا الان دوبار خوردم چیزی نمیشه فقط خوب بجوشون

من تن ماهی نخوردم
ولی ماهی سالمون هفته ای یه بار میخورم

فقط اوایل به اندازه دو لقمه خوردم ترجیحم ماهی هست

سلام.کلا غذا ها و میوه هایه کنسروی برای بارداری مناسب نیستن

من خیلی خوردم

من ۲ سری خوردم

نه راستش نخوردم

نباید بخوری جیوه بالایی داره

من دوس دارم و میخورم

سوال های مرتبط

مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریا و جانان مامان آریا و جانان ۷ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری