سلام از صبحه لکه بینی دارم خانونا طبیعیه😓

۳ پاسخ

اگه امکانش هست برین پیش دکتر
اگر نه استراحت کامل کنید و شیاف پروژسترون بردارین هر شب

نه عزیزم الان شیاف بزارفردابرودکترسونوبنویسه برات

حتما برو دکتر.ولی تا زمانی ک دکتر بری کامل استراحت کن و از توالت فرنگی استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان نیک بخت مامان نیک بخت هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته هفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری