لکه بینی دارم دوستان طبیعیه تو ۵هفته؟

۷ پاسخ

عزیزم سونو واژینال بده ببین قلبش تشکیل شده
و اینکه هماتوم داری یا نه

عزیزم سونو واژینال بده ببین قلبش تشکیل شده
و اینکه هماتوم داری یا نه

باید بری دکتر

خانوم نگران نباش برو پیش دکتر چیزی نیست منم دارم

برو دکتر شاید هوماتوم داری شیاف بده یه معاینه کنه

ببخشید یه سوال تو ۴ و ۵ هفته ترشح آبکی زیاد داشتین؟!

فعککک نکنممم

سوال های مرتبط