۶ پاسخ

استرس نداره که بری بچه رو ببینی انگاز دنیارو میدن بهت

منم ۶ مهر نوبت دارم، و استرس دارم و میخوام زودتر اونروز برسه

استرس نداشته باش درسته سخته کنترلش کنی چون منم به شدت استرس داشتم الآنم برای آنومالی استرس دارم ولی سعی میکنم خودمو سرگرم کنم که زود تر بگذره

استرس نداشته باش😐😂

اتفاقا لحظه شیرینیه و این استرس طبیعیه

این استرس طبیعیه همه ی مادرای باردار این حس رو تجربه کردن . اصلا بد و منفی فکر نکن به این فکر کن که الان میری توی مانیتور دست و پای کوچولوش رو میبینی و لذت میبری . مثبت فکر کن

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیسا 🩷تودلی👼 مامان آنیسا 🩷تودلی👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری