یروز درمیون امگا میخورید؟

۱۴ پاسخ

دکتر به من گفته هفته ای ۲روز

اره.

هفته یکی

اره عزیزم

من تا حالا نخوردم
دکتر داده بخورم از ۷ ماهگی

من دو روز در میون

قبلا خر روز بود بعد دکترم به خاطر اینکه خیلی اشتهام باز شده بود و قندم رفته بود بالا کردش هفته ای دوبار

من هفته ای یه بار

اره من ی روز درمیون میخورم

هر روز

دکتر به من گفت هفته ای یکبار

من از سه روز پیش یه روز درمیون کردم

اره من یک روز در میون

من روزی یکی

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری