خانوما چی بخورم وای تشکیل قلب نینیم؟؟

۱۲ پاسخ

مثبت بود😍😍😍😍😍😍😍

سیب بادوم درختی شیر خرما گردو اینارو شنیدم

خرما و بادوم خیلی بخور گلم

بادوم درختی
خرما
اسفناج

من مغزیجات و موز و خرما و مویز میخوردم

اسفناج خیلی خوبه ...

سیب و بادام حتما بخور

بادوم درختی

فولیک اسید حتما بخور

پسته خرما انجیر سیب بخور
زردچوبه عسل زعفرون نخور

به
میوه اش یا به صورت دمنوش بخور خیلی خوبه

من فقط خرمامیخورم

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۴ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته پانزدهم بارداری
مامان پریا مامان پریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته هشتم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری