خانوما چی بخورم که قلب نینی تشکیل بشه

۳ پاسخ

شما رفتی زیر نظر دکتر؟

سیب، به ، بادوم
به تغذیه ربطی نداره اما شما هرچی چیز مقوی سراغ داری بخور
انارم خوبه

بادوم روزی شش هفت تا گردو دوتا قرص فولیک اسید حتما هر روز تخم مرغ اب پز روزی یکی و چیزهایی که اهن داره مثل عدسی و اینا سبزیجات اسفناج اینا خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین هفته هفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وپنجم بارداری