منم اسم رایان خیلی دوست داشتم ولی شوهرم قبول نکرد گفت رایانه صداش میکنن
بااحترام یاد
رایانه میفتم دوسش ندارم
بازم جسارت نشه عزیزم
من یاد رایانه میوفتم ، ولی معنیش ینی پسر باهوش
من وقتی رایان میشنوم یاد پایان میفتم
ببخشید
اگه به اسم باشه هر اسمی رو میشه مسخره کردو یه چیزی براش پیدا کرد .ولی رایان یه اسم بین المللی .این مهمه که اسم بچمه بین المللی باشه بعد معنیش .رایان قدرت .رایان و لیام خیلی دوست دارم .
من یاد فیلم یزدان میوفتم ک مامان باباش پیداش کردن اسمشو گذاشتم رایان نمیدونم چرا از سر اون دیگ ب دل نمشینه
شما سلیقت با سلیقه ی ما متفاوته اگ از نظر شما قشنگه حتما قشنگه
عزیزم اگه ب دل خودت نشسته بزار ین اسم قشنگ
خیلی قشنگه
قشنگه
قشنگه ولی خیلی پرتکرار شده
قشنگه اما با فامیلی ک باهم بیان مثلا خونده میشع رایانه محمدی مثلا ک دوسندارم من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.