پرنس من اسمش رایان داداش تودلیمم نویان
به اسمپسراولم که آرمان هست خیلی میاد و قشنگه ولی معنیشو دوستندارم☹
خیلی زیباست
خیلی قشنگه😍😍😍
بنظرم قدیمیه
قشنگه
قشنگه
رایان و رادین گزینه های من بودن که اگر پسر شد بزارم ولی خوب نی نی من دختر شد
قشنگه ولی خب بزرگ شه بچت مسخرش میکنن دوستاش و ممکنه صداش کنن رایانه
قشنگ و خوش آواست بین المللی هم هست
هیچوقتم قدیمی نمیشه
انتخاب خوبیه👌🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.