خانوما چیکار کنم از استرسم کم بشه؟

۷ پاسخ

همه امیدم ب خداس به همه امام ها متوسل شدم نذر هم کردم خدا دیگه محافظت کنه

گلاب بوکن
مشک بوکن

فکروخیال نکن چی ازاین بالاتر ک خدا مراقبه؟

تروخدا دعا کنید برام

فقط ساک بارداری

قلب بچم ۸هفته تشکیل نشده بود😔

علت استرست چیه دقیقا

تو اینترمت بزن یوگا برای اوایل حاملگی برو خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته نهم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری