خانوما من خونریزی شدید دارم چیکار کنم کم بشه

۱۰ پاسخ

برو دکتر احتمالا شیاف میده و میگه استراحت کن

خب داری سقط میکنی با توجه ب تایپیک قبلیت
طبیعیه اثر قرصه

عزیزم حتما باید بری دکتر تا سونو بدی . شاید خارج رحم باشه . شاید م داره سقط میشه . در هر دو صورت خطر داره باید بری دکتر اول سونو کنه

دکترررر

خیلی زود برو دکتر

اگر ارد سنمو داری یکم با اب رقیق کن بخور من اینجوری بودم اوایل خوردم تا رفتم دکتر که شیاف داد بهم

سونو دادی به خاطر چیه؟؟؟
برو اورژانسی یه سونو بده از وضعیت جنین با خبر بشی اگه‌هماتوم یا جقتت پایینه داری فایده ای نداره فقط شیاف بزن و استراحت بکن و اگه دکترت صلاح دونست برو‌سوزن پروژسترون بزن
ولی الان بگو‌مشکلت چیه تا راهنماییت کنم‌خودمم خیلی خونریزی داشتم

اینجور مواقع کلا باید بری دکتر بهت دارو و شیاف بده بچه جاش سفت بشه

دکتر نرفتی

هیچ برو دکتر ببین نظرش چیه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۴ ماهگی