۶ پاسخ

فکر میکنم فقط سه ماه اول فولیک اسید تجویز بشه

تا آخرش

۳ ماه اول فولیک اسید باید خورد ، ویتامین دی هم بستگی به بدنت داره ولی اکثرا میخورن تا اخرش حتی بعدشم بدن خانما نیاز داره در کل

من همچنان هم فولیک میخورم هم ویتامین د۳.

معمولا ۱۶ هفته به بعد فولیک اسید قطع میشه و آهن تجویز میشه
ولی بازم نظر دکترت مهمه

دکتر من گفت تا ۳ماه بعد زایمان حتی باید ادامه بدی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی