۳ پاسخ

من که خوردم رفتم بستگی ب سونوگرافیت داره زنگ بزن ببین باید مثانت خالی باشه یا پر

اره میتونی چیزی بخوری یکم طول میکشه سونو ضعفت نبره بچه ام ک تکون میخوره دگ اینجوری

نیاز به ناشتایی نداری چیزای شیرین هم بخور

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری