۱۴ پاسخ

عادی باشه عزیزم،نه پر نه خالی.یعنی خالی هم باشه مشکلی نیست در کل😁

سلام ببخشید هزینه آنومالی اسکن چقدرشد؟

نیمه پر

اره انومالی مهم نیست فقط چیزای شیرین زیاد بخور

مهم نیس فقط چیز شیرین بخور برو

اگه طول سرویکس هم داری پر باشه یه چیز شرین هم بخور

ببخشید میشه اگر از سونوگرافی ک میرید راضی هستین معرفی کنین

3تا لیوان آب و یه شیرینی بخور حله

مهم نیس فقط چیزای شیرین بخور سعی هم کن یجا نشینی مدت طولانی کم کم راه برو ک بچه بچرخه

ولی قبلش اونجاهم بهت میگن ی چیز شیرین بخور

به من گفت پر باشه که همه چیز مشخص بشه

خالی باید باشه

نه پر نه خالی عادی

انومالی زیاد مهم نیس چون بچه بزرگه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گلبرگ مامان گلبرگ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته بیستم بارداری