۴ پاسخ

اره طبیعیه

منم از ۲۷ هفته داشتم تاالان تازه درد لگن هم بهش اضافه شده احساس میکنم پاهام ولگنم داره جدامیشه☹

من بارداری اولم استخون واژنم انگار شکسته بود نمیتونستم حتی ذرره ای تکون بخورم مخصوصا ماه های اخر

کاملا طبیعیه و ممکنه حتی شدیدتر و بدتر هم بشه

سوال های مرتبط

مامان آنیل ودُرسا مامان آنیل ودُرسا ۱ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی