بنظرتون اسم سلما قشنگه

۱۴ پاسخ

با احترام نه زیاد من خودم بشخصه اسم،فارسی میپسندم

نه عربیه،یه اسم فارسی یا ترکی بزاره

ن عزیزم

ن

اسم خودم سلماعه بنظرم خیلی قدیمی شده

نه خیلی عربیه

اسم دختر من سِلما هست خیییلی هم قشنگ و دلنشینه
من خیلی دوست دارم و با عشق انتخابش کردم

دختر من سما ست

آره خیلی 😍

ببین به دل خودت چی نشسته عزیزم
من هزارااااااااااااان اسم زیر و رو کردم ولی اصلا هیچ تصوری نتونستم بکنم که یه روز مثلا دختری با فلان اسم بچم باشه
فقط هانیه
اصلا به جز این اسم هیچی رو ذهن و قلبم قبول نمی کنه
شما هم اگه دوسش داری این اسم رو بزار خیلی هم قشنگه
به کسی هم توجه نکن که اوه عربیه فارسیه فلانه. حرف مردم زیاده. مهم اینه نینی واسه توئه

اخه ادم تو اسم دخترونه میمونه

قشنگه

آره خیلی قشنگه🩷

اره قشنگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۷ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان ملورا🩷🐣 مامان ملورا🩷🐣 ۱ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ ماهگی