۶ پاسخ

نه هیچی نباید بخوری باید ۸ساعت الی ۱۰ساعت از قبلشم ناشتا باشی بجز آب

ناشتا باید باشی بین 8تا 12 ساعت
تا آخر هم نمیتونی چیزی بخوری جز آب

نه ديگه ناشتايي ميخاد بايد فكر كنم ٨ ساعت چيزي نخوري قبلش

صبحانه نباید بخورید

آزمایش گلوکز همون قند خون هستش باید ناشتا برین

ن فک کنم

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌ونهم بارداری