خانما نمیشه آزمایش گلوکز انجام ندم حتما باید بدم ؟؟

۶ پاسخ

خواهر جان برو ببین دکترت چی میگه بعدم همه اون‌محلول رو نمیخورن که به من‌گفت صبحانه بخور هر چی همیشه میخوردی دو بارم خون‌گرفتن آزمایش ادرار هم هست

دکتر من گفت نیازی نیست چون ازمایش قند دومرحله ای رو انجام دادم قندم خوب بود

قند دوساعته بده

بله عزیزم نه نمیشه باید داد
منم باید بدم تا الان ندادم انشاالله شد هفته ی دیگه برم بدم

چرا انجام ندی

فعلا ک زوده حتما باید بری

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری