۶ پاسخ

عزیزم من دو هفته پیش زدم فقط شبش دستم خیلی درد میکرد با یه بی‌حالی ملایم
با دیشب بعد دو هفته حس سرماخوردگی و یه تب ملایم خیلی ملایم در خدی که بدنم انگاذ گرمع و سریع خوب شدم تا صبح
و بر اساس تحقیق تا دو سه هفته ممکنه علاعم بروز بدع
و برای من دقیقا هفته سوم خودشو نشون داد

من دکتر برام نوشت هلندی گرفتم اصلا نفهمید چطور ترزیق کرد درد نداشت

من هیچ علامتی نداشتم، همسرمم همینطور

منم فردا میخام بزنم استرس دارم🥴

من که هیچی ، فقط یه روز بازوم درد خفیف داشت همین

من هیچ علائمی نداشتم انقدم میگفتن ادم حس سرماخوردگی داره بعدش یکم من اصلا اونجوری نشدم

سوال های مرتبط

مامان پناه و پندار مامان پناه و پندار ۷ ماهگی
مامان Radmehr❣️ مامان Radmehr❣️ ۵ ماهگی
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی