خانوما گردوی تازه ضرر داره واس بارداری؟؟

۱۲ پاسخ

عزیزم بخور نوش جونت اتفاقا مغزیجات بسیار خپب هستن تو دوران بارداری فقط در کل توی هر چیزی نباید زیاده روی بشه 🌺

زیادش اره گرمیه

امگا۳ داره خیلیم خوبه. روزی ۲تا بخور

من خوردم ولی سنگینه معده هم که ضعیف میشه نمیتونه راحت هضم کنه چند روزه دندون درد گرفتم🥴

من میخورم چهارپنج تا

بخور نووش

ن گلم نداره

ن من هنوز نمیدونستم باردارم کلی گردو تازه خوردم هیچیم نشد

چون گرميه ميگن زياد نخور
ولى دلت ميخواد بخور
اصلا من معتقدم زن باردار هرچى دلش خواست بايد بخوره
پس قديم خاك ميخوردن
مُهر ميخوردن

نه چرا ضرر خداییش مغزیجات هیچ ضررین نداره بخورین همه چی ب اندازه زیاده روی نکنید همین
من سر دخترو پسرم همه چی خوردم مثل الان نبود بگن فلان چیز و نخور یا بخور باور کن بچه هام خداروشکر سالم بدنیا اومدن مشکلی هم نداشتن

چه حرفا

نه عزیزم چرا ضرر داشته باشه زیاد فقط نخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی