ترکیب شیر موز بستنی برای وزن دهی خوبه؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

بستنی عالیههه برا وزننن، پسر من موقع تولد۳/۵شد

اگه دیابت بارداری نداری عالیه

آره عالیه

اره خیلی بجای منم بخور😫😍

وای دلم خاست🤣🤣🤣🤣

اره ولی مراقب باش دیابت نگیری

سوال های مرتبط

مامان آسنا مامان آسنا ۹ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی