بچها بستنی تو هفته من برای وزن دهی خوبه

۴ پاسخ

ارع خوبع منم میخورم

اره عالیه
اگر قندت بالا نیست بخور

اگه دیابت نداری خوبه

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان 💙آرمان💙 مامان 💙آرمان💙 ۱۳ ماهگی