من هنوز نزاییدم 😐💔

۸ پاسخ

فقط اونایی ک همش میان مینویسن استفاده کن از بارداری هرجارو نگا میکنم ینفر همچین گفته بارداری چ استفاده ای داره ک استفاده کنیم

منم هستم

عزیزم استفاده کن فعلا از بارداری 😀😀😀
ان شاءالله که بسلامتی زایمان می‌کنی 😁 ولی عجله نداشته باش

ب‌منم میگفتن‌وایسا. دیگ‌اخرا الکی رفتم گفته حرکت کمه.‌آن اس تی گرفت درد نشون داد بستری کردن

واینسا هی برو‌‌ چک کن

تو ک هنوز راه داری من اینجا کسی رو دیدم ک گهواره به جاش زاییده بود خودش ولی نزاییده بود🤣

خداروشکر کن بجه ک اومد میکی کاش حامله بودم😁🫶🏻

🥺🥺🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان ✨تابان✨ مامان ✨تابان✨ ۹ ماهگی
مامان ❤️👶❤️ مامان ❤️👶❤️ ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان لنا خانوم👼💜 مامان لنا خانوم👼💜 ۱۲ ماهگی
مامان مهوا🤰🏻❤️ مامان مهوا🤰🏻❤️ ۷ ماهگی
مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان محمد فاتح مامان محمد فاتح ۷ ماهگی
مامان حیدر🥺 مامان حیدر🥺 ۷ ماهگی
مامان رونیسا مامان رونیسا ۸ ماهگی