خانوما ب کباب سماق بزنم ضرر داره واسم؟؟؟

۷ پاسخ

نه بابا بزن منم میزنم

نه چ ضرری

نه عزیزم بخورنوش جان

تو بارداری همچی میتونی بخوری
چیزایی ضرر داره هم در حد ماهی یبار ایرادی نداره.
حتی دکتر میگفت جیگر و اب هویج و کله پاچه هم هوی کردید بخورید

نه ضرر نداره
من تازه دکترم گفت رو بقیه غذاهات هم بریز که یبوست نگیری

برای استفاده از سماق در دوران بارداری، توصیه می‌شود همیشه با مقدار کم شروع کرده و به تدریج میزان مصرف را افزایش دهید، زیرا واکنش بدن به این ماده ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. این احتیاط باعث می‌شود که مصرف سماق ایمن‌تر باشد و از هرگونه حساسیت یا واکنش ناخوشایند جلوگیری شود.

من که زیاد میریزم
ولی فکر نکنم ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری