مامانا
خوردن جوجه کباب رستورانی ضرر داره ؟

۱۱ پاسخ

من همش میخورم

نبابا زعفرون فقط غلیظ دم کرده ! اونم تو هفته های پایین 🤦🏻‍♀️

فک نکنم ولی من میترسم بخورم

ن اصلا

خیر اصلا

چرا باید ضرر داشته باشه؟

نه عزیزم

نه عزیزممم

نبابا

عزیزم چرا ضرر داشته باشه؟

نه.

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی