۶ پاسخ

اگه بتونی ناشتا خالی بخوری خیلی خوبه اگه نه با شیر یا ماست مخلوط کن بخور

من بااب میخوردم

برای چی خوبه

گندم وجو سنجد خیلی عالیا منم میخوردم بارداربودم

سلام توماست یا شیر باید بریزی

بروعطاری پودرشدش هست

سوال های مرتبط