خانما تن ماهی با ماست اشکال داره خوردم؟

۱۴ پاسخ

کلا کنسرو در طول بارداری ممنوعه! دیگه سعی کن نخوری

من ک یه بار خوردم ولی با ماست کلا بده چ باردار باشم چ نباشی خطر داره

تن ماهی خودش ممنوعه دیگه با یه چیز دیگه ام ترکیبی میخوایی بزنی!!!؟؟؟
نخوریا تن خوب نیست

سردیت میکنه

من شنیدم تن ماهی با ماست پیسی میاره 😏

اصلا ماهی و ماست تداخل داره
ماهی و لبنیات باهم نمیسازن
مثل خربزه و عسل که باهم نمیسازن

تن ماهی که کلا نباید بخوری نو با داری با ماست ام که اصلا سم تولید می‌کنه تو معده مایعات زیاد بخور امروز سبزیجات اینا بخور بزار معده ات پاک شه

مگ ماهی و ماست هم میشه بخوری😕😶

هر دو سرد هس نباید با هم بخوری ...خوب نیس

تن ماهی با ماست حالت عادی هم نباید خورد اصلا جور درنمیان گلم
بارداری هم که تن ماهی ممنوعه کلا

من همیشه میخورم

نه نباید تن ماهی با ماست بخوری

اره تن ماهی جیوه بسیار بالایی لاده و تو دوران بارداری خوب نیست

چطوری میشه تن ماهی رو با ماست خورد🧐🥲

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری