خانما جیگر مرغ تو ماه من خوبه

۷ پاسخ

اصن نخور

جیگر مرغ ماشینی کلا خوب نیست
کلا هم هر جیگری باشه ویتامین آ داره زیاد خوب نیست
ولی به مقدار کم اشکال نداره شما هم هفته های اول نیستین که خطر زیاد باشه
نوش جان

عزیزم جگر رو فک نکنم ولی دل مرغ اصن بد نیست خوبم هست

جیگر در حالت معمولش مضره الان که اصلا نخور

مشکلی نداره

جیگر کلا میگن خوب نیست ویتامین آ داره

کم بخور اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان ملکا مامان ملکا ۱۱ ماهگی
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان گوگولی🩵👼🏻 مامان گوگولی🩵👼🏻 ۲ ماهگی
مامان گردآلو🌝 مامان گردآلو🌝 ۲ ماهگی